Uwaga! Od poniedziałku (16 marca) Starostwo Powiatowe zawiesza możliwość osobistego załatwiania spraw - Powiat Słubicki

Używamy plików cookies, aby pomóc w personalizacji treści oraz zapewnić bezpieczne korzystanie ze strony. Kontynuując, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: Polityka prywatności.

W związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce wirusa SARS-CoV-2, w trosce o zdrowie Państwa oraz pracowników urzędu, począwszy od 16 marca do odwołania

WSTRZYMUJE SIĘ MOŻLIWOŚĆ OSOBISTEGO ZAŁATWIANIA SPRAW W STAROSTWIE POWIATOWYM W SŁUBICACH

PROSIMY O ZAŁATWIANIE SPRAW WYŁĄCZNIE W FORMIE TELEFONICZNEJ, KORESPONDENCJI TRADYCYJNEJ LUB ELEKTRONICZNEJ


Dane kontaktowe:

Starostwo Powiatowe w Słubicach

ul. Piłsudskiego 20, 69-100 Słubice

tel./fax: 95 759 20 10/11

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adres skrytki ePUAP: /starostwoslubice/skrytka2.

Dziękujemy za wyrozumiałość. O wszelkich zmianach będziemy informowali na bieżąco.

Uwaga! W PILNYCH SPRAWACH w Wydziale Komunikacji i Dróg dopuszcza się obsługę petentów na terenie urzędu, jednakże od poniedziałku (16 marca br.) przebiegać ona będzie na innych zasadach:

W zakresie spraw związanych z ewidencją pojazdów:

W przypadku rejestracji i wyrejestrowania pojazdu należy:

  1. pobrać numerek z systemu kolejkowego w punkcie informacyjnym wydziału (rodzaj spraw A) 
  2. z wypełnionym wnioskiem złożyć wymagane dokumenty wskazane przez pracownika wydziału. 
  3. wnioski do pobrania na stronie: https://bip.powiatslubicki.pl/procedury/17/wydzial/1/
  4. odbiór dokumentów oraz tablic nastąpi w tym samym dniu po telefonicznym ustaleniu przez pracownika wydziału (ważne jest, aby wpisać we wniosku numer telefonu kontaktowego).

W przypadku innych drobnych spraw (wnioski o wymianę lub odbiór dokumentów komunikacyjnych i ich wtórników) należy:

  1. pobrać numerek z systemu kolejkowego w punkcie informacyjnym wydziału (rodzaj spraw B)
  2. z wypełnionym wnioskiem złożyć wymagane dokumenty lub w przypadku odbioru tylko wymagane dokumenty - wskazane przez pracownika wydziału. 
  3. po wskazanym przez pracownika czasie podejść po odbiór dokumentów.

W zakresie spraw związanych z ewidencją kierowców:

Wszystkie osoby, które potrzebują załatwić sprawę w zakresie uprawnień do kierowania pojazdami będą jak dotychczas obsługiwane pojedynczo i na bieżąco

Wszystkie osoby oczekujące na załatwienie sprawy w wydziale będziemy prosić o oczekiwanie na zewnątrz budynku.

Dodatkowo zachęcamy, aby zgłoszenia zbycia, czy nabycia pojazdu, dokonywać drogą elektroniczną przez platformę ePUAP.

 

Informacje pod adresem:

https://www.gov.pl/web/gov/zglos-zbycie-lub-nabycie-pojazdu-na-przyklad-sprzedaz-kupno-darowizne

Udostępnij