Uwaga! Od poniedziałku (16 marca) Starostwo Powiatowe zawiesza możliwość osobistego załatwiania spraw - Powiat Słubicki

In order to personalize content, adjust and analyse ads, and provide safer experience, we use cookies. By using this website, you agree to the collection of information by us. The details can be found at: Privacy policy.
There is no translation available.

W związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce wirusa SARS-CoV-2, w trosce o zdrowie Państwa oraz pracowników urzędu, począwszy od 16 marca do odwołania

WSTRZYMUJE SIĘ MOŻLIWOŚĆ OSOBISTEGO ZAŁATWIANIA SPRAW W STAROSTWIE POWIATOWYM W SŁUBICACH

PROSIMY O ZAŁATWIANIE SPRAW WYŁĄCZNIE W FORMIE TELEFONICZNEJ, KORESPONDENCJI TRADYCYJNEJ LUB ELEKTRONICZNEJ


Dane kontaktowe:

Starostwo Powiatowe w Słubicach

ul. Piłsudskiego 20, 69-100 Słubice

tel./fax: 95 759 20 10/11

e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!

Adres skrytki ePUAP: /starostwoslubice/skrytka2.

Dziękujemy za wyrozumiałość. O wszelkich zmianach będziemy informowali na bieżąco.

Uwaga! W PILNYCH SPRAWACH w Wydziale Komunikacji i Dróg dopuszcza się obsługę petentów na terenie urzędu, jednakże od poniedziałku (16 marca br.) przebiegać ona będzie na innych zasadach:

W zakresie spraw związanych z ewidencją pojazdów:

W przypadku rejestracji i wyrejestrowania pojazdu należy:

  1. pobrać numerek z systemu kolejkowego w punkcie informacyjnym wydziału (rodzaj spraw A) 
  2. z wypełnionym wnioskiem złożyć wymagane dokumenty wskazane przez pracownika wydziału. 
  3. wnioski do pobrania na stronie: https://bip.powiatslubicki.pl/procedury/17/wydzial/1/
  4. odbiór dokumentów oraz tablic nastąpi w tym samym dniu po telefonicznym ustaleniu przez pracownika wydziału (ważne jest, aby wpisać we wniosku numer telefonu kontaktowego).

W przypadku innych drobnych spraw (wnioski o wymianę lub odbiór dokumentów komunikacyjnych i ich wtórników) należy:

  1. pobrać numerek z systemu kolejkowego w punkcie informacyjnym wydziału (rodzaj spraw B)
  2. z wypełnionym wnioskiem złożyć wymagane dokumenty lub w przypadku odbioru tylko wymagane dokumenty - wskazane przez pracownika wydziału. 
  3. po wskazanym przez pracownika czasie podejść po odbiór dokumentów.

W zakresie spraw związanych z ewidencją kierowców:

Wszystkie osoby, które potrzebują załatwić sprawę w zakresie uprawnień do kierowania pojazdami będą jak dotychczas obsługiwane pojedynczo i na bieżąco

Wszystkie osoby oczekujące na załatwienie sprawy w wydziale będziemy prosić o oczekiwanie na zewnątrz budynku.

Dodatkowo zachęcamy, aby zgłoszenia zbycia, czy nabycia pojazdu, dokonywać drogą elektroniczną przez platformę ePUAP.

 

Informacje pod adresem:

https://www.gov.pl/web/gov/zglos-zbycie-lub-nabycie-pojazdu-na-przyklad-sprzedaz-kupno-darowizne

Udostępnij