Nasi seniorzy na tropie Janosika - Powiat Słubicki

Używamy plików cookies, aby pomóc w personalizacji treści oraz zapewnić bezpieczne korzystanie ze strony. Kontynuując, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: Polityka prywatności.

- To była bardzo udana wycieczka! – nie kryje radości Barbara Rochmińska, prezes Stowarzyszenia Seniorów Rzepińskich, która wraz z pozostałymi członkami stowarzyszenia przez tydzień zwiedzała polskie góry.
Oto relacja wraz ze galerią zdjęć, którą dostaliśmy od pani Barbary. Dziękujemy!

Malowniczym, górskim szlakiem powędrowaliśmy nad Morskie Oko, podziwiając po drodze Wodogrzmoty Mickiewicza. Wjechaliśmy też kolejką na Gubałówkę, skąd mogliśmy zobaczyć piękną panoramę Zakopanego. Wzięliśmy udział w niezapomnianym spływie przełomem Dunajca. Na szlaku naszych wędrówek po Podhalu nie zabrakło zwiedzania zamku w Niedzicy, zapory wodnej oraz XV-wiecznego kościółka, w którym legendarny Janosik z Maryną wzięli ślub. Zmęczeni po górskich wędrówkach relaksowaliśmy się w Chochołowskich Termach. Kolejną atrakcją była kapela góralska i regionalne przysmaki, takie jak: kwaśnica, moskole, oscypek, itd.

Nie sposób wymienić wszystkiego, bo wycieczka była dla wszystkich wspaniałą lekcją geografii i historii. Zdobyliśmy także informacje o niestabilności górskiej pogody. Ale z pewnością przez cały czas naszego pobytu w Zakopanem było czuć moc pozytywnej energii!

Barbara Rochminska
_______________________________________________

„Wyjazd po zdrowie w Tatry” został dofinansowany przez powiat słubicki, w ramach otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w 2018 r. w zakresie „Wspierania ochrony i promocji zdrowia”. Więcej zdjęć z wyjazdu znajduje się na naszym profilu na Facebooku.