Ostrzeżenie meteorologiczne nr 206 z dnia 22.11.2024 r. godz. 11.31 – oblodzenie – 1 stopień.
W stolicy jednym głosem o obwodnicy Słubic i uciążliwych korkach
Ostrzeżenie meteorologiczne nr 205 z dnia 21.11.2024 r. godz. 20.28 – oblodzenie – 1 stopień.
W gminie Cybinka znaleziono 16 martwych łabędzi – zwierzęta padły na skutek ptasiej grypy (HPAI)
We wtorek (26 listopada) kolejna sesja Rady Powiatu
Ogłoszenie o ustnym przetargu nieograniczonym na dzierżawę nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, położonej na terenie terminalu w Świecku, na okres do 3 lat
Ostrzeżenie meteorologiczne nr 203 z dnia 19.11.2024 r. godz. 06.40 – silny wiatr – 1 stopień.
Starosta Leszek Bajon członkiem Lubuskiej Rady Doradczej ds. Rozwoju Regionu
Która apteka czynna w porze nocnej?
Współpraca trzech powiatów nabiera rozpędu
Jesień na koncertowo
Młodzi pobiegli dla Niepodległej!
Menu
Personnel:
Wydział Geodezji i Katastru |
|||
Full name |
Position |
Room/ Telephone number |
|
Grzegorz Majek |
Geodeta Powiatowy |
208 |
g.majek(malpa)powiatslubicki.pl |
Karolina Tatarska |
Podinspektor ds. ewidencji gruntów |
205 |
k.tatarska(malpa)powiatslubicki.pl |
Paweł Woch |
Starszy specjalista ds. ewidencji gruntów |
205 |
p.woch(malpa)powiatslubicki.pl |
Agnieszka Rejek |
Podinspektor ds. ewidencji gruntów |
205 |
a.rejek(malpa)powiatslubicki.pl |
Michał Chustecki |
Podinspektor ds. ewidencji gruntów |
205 |
m.chustecki(malpa)powiatslubicki.pl |
Anna Rybicka |
Starszy specjalista ds. udostępniania zasobu |
207 |
a.rybicka(malpa)powiatslubicki.pl |
Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej - podgik(malpa)powiatslubicki.pl |
|||
Joanna Łopata |
Główny specjalista ds. obsługi zasobu |
206 |
j.lopata(malpa)powiatslubicki.pl |
Michał Zalewski |
Główny specjalista ds. obsługi zasobu |
206 |
m.zalewski(malpa)powiatslubicki.pl |
Aleksandra Kochanowska |
Starszy specjalista ds. obsługi zasobu |
206 |
|
Konstanty Mermer |
Starszy specjalista ds. obsługi zasobu |
206 |
k.mermer(malpa)powiatslubicki.pl |
Damian |
Inspektor ds. obsługi zasobu |
206 |
d.kolakowski(malpa)powiatslubicki.pl |
Wiesław Wójcik |
Geodeta ds. obsługi zasobu |
206 |
w.wojcik(malpa)powiatslubicki.pl |
The main tasks:
1) keeping district geodetic and cartographic resources, including registration of land and buildings, soil land classification and geodetic records of public utilities,
2) coordination of the location of the infrastructural network of utilities under design,
3) establishment of specific matrices,
4) conducting general valuation of real estate and the development and maintenance of maps and tax tables concerning real estate,
5) protection of geodetic, gravimetric and magnetic marks,
6) creation, maintenance and share of databases and standard cartographic documents, i.e. the register of land and buildings (real estate cadastre), geodetic records of public utilities, the register of price and the value of the property, detailed geodetic networks, topographic objects, cadastral map and the base map.
-
Author: Super User
Wydział:
Full name |
Position |
Room/ Telephone number |
|
Grzegorz Majek |
Geodeta Powiatowy |
208 |
The main tasks of the District Land Surveyor include performing tasks in the field of geodesy and cartography with the help of Geodesy and Cadastre Department
-
Author: Super User
Wydział:
Personnel:
Full name |
Position |
Room/Telephone number |
|
Anna Śliwińska |
Naczelnik |
202 |
a.sliwinska(malpa)powiatslubicki.pl |
Helena Pawłowska |
Podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami |
201 |
h.pawlowska(malpa)powiatslubicki.pl |
Henryk Górnik |
Podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami |
201 |
h.gornik(malpa)powiatslubicki.pl |
Kalina Hryniewicz |
Podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami |
201 |
k.hryniewicz(malpa)powiatslubicki.pl |
The main tasks:
1) recording the resource of real estate and mapping its use,
2) carrying out the sale and acquisition of real estate,
3) preparation of information, reports and analyses concerning real estate management, lease on immovable property, rent, lend, as well as burdening with limited property rights,
4) transformation of perpetual usufruct right to the property law and sale of perpetual usufruct to the perpetual users,
5) calculation and update of fees for permanent administration and perpetual usufruct,
6) outsourcing geodesic works and property valuation,
7) granting ownership of land plots conferred by lifetime use,
8) submission of applications for the establishment of the land registry and the entry in the land register,
9) handling cases related to the protection of agricultural land and exclusion of the land from agricultural production,
10) undertaking activities related to the legal regulation of real estate
11) granting authorization for the establishment, conduct and performance of real-estate-technical equipment and temporary occupation of real estate.
-
Author: Super User
Wydział:
Personnel:
Full name |
Position |
Room/ Telephone number |
|
Stanisława Urban |
Podinspektor ds. kadrowo-szkoleniowych |
209 |
s.urban(malpa)powiatslubicki.pl |
Teresa Magniewska |
Podinspektor ds. administracyjnych |
209 |
t.magniewska(malpa)powiatslubicki.pl |
Rafał Jeżak |
Informatyk |
203 |
r.jezak(malpa)powiatslubicki.pl |
Radosław Dudek |
Podinspektor ds. elektronicznego zarządzania dokumentacją |
203 |
r.dudek(malpa)powiatslubicki.pl |
Joanna Lipińska |
Podinspektor ds. obsługi Rady Powiatu |
110 |
j.lipinska(malpa)powiatslubicki.pl |
Kamila Ulińska |
Podinspektor ds. obsługi Zarządu Powiatu |
104 |
k.ulinska(malpa)powiatslubicki.pl sekretariat(malpa)powiatslubicki.pl |
Renata Nester |
Podinspektor ds. obsługi interesantów |
BOI |
boi(malpa)powiatslubicki.pl |
Anna Pietrow |
Pomoc administracyjna |
110 |
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
The main tasks:
1) collection and preparation of materials necessary for the work of the Council, the Committee of the Council and the Management Board and the minutes of their meeting,
2) keeping records related to the statements of councilors and the transfer of asset declarations to the competent tax authorities,
3) keeping records related to any duties and training of councilors, as well as payment and settlement of receivables to which they are entitled
4) drafting the District Statute, the Organizational Regulations and the Rules of Operation for the district office and a collection of authorizations and powers of attorney to handle matters on behalf of the Starost,
5) managing Starost and Deputy and Public Service Office,
6) dealing with personal matters of the District Office employees and District Sanitary Inspector, the District Inspector of Building and heads of organizational units of the District - excluding heads of educational institutions, as well as organizing the recruitment for clerical vacant positions,
7) District Office IT support,
8) receiving notifications on finding lost things, storing these things and searching for persons entitled to receive them,
9) ensuring proper functioning of installations and maintaining order and cleanliness in the district office building and within the property, as well as providing material and technical supplies to Starost.
-
Author: Super User
Wydział:
Pracownicy:
Imię i nazwisko |
Stanowisko |
Pokój/ |
Adres e-mail |
Kamila Ulińska |
Starszy specjalista ds. obsługi Zarządu Powiatu |
105 |
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
Do podstawowych zadań samodzielnego stanowiska ds. obsługi Zarządu Powiatu należy:
- prowadzenie sekretariatu Starosty i Wicestarosty,
- gromadzenie i przygotowywanie materiałów niezbędnych dla pracy Zarządu,
- protokołowanie obrad Zarządu,
- prowadzenie rejestru uchwał Zarządu,
- przekazywanie odpisów uchwał Zarządu do realizacji zainteresowanym komórkom organizacyjnym i kierownikom jednostek,
- przedkładanie uchwał Zarządu organom nadzoru,
- przekazywanie uchwał Zarządu do opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego,
- sporządzanie sprawozdań z działalności Zarządu,
- prowadzenie rejestru zarządzeń wewnętrznych Starosty oraz przekazywanie ich odpisów do realizacji zainteresowanym komórkom organizacyjnym i kierownikom jednostek,
- prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem przez powiat obowiązków wspólnika NZOZ Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o.o.,
- koordynowanie spraw dotyczących załatwiania skarg i wniosków, prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz opracowywanie analiz w tym zakresie.
-
Author: Super User
Wydział:
Personnel:
Full name |
Position |
Room/ Telephone number |
|
Anna Górska |
Skarbnik Powiatu |
109 |
a.gorska(malpa)powiatslubicki.pl |
Edyta Prokopowicz |
Naczelnik |
103 |
e.prokopowicz(malpa)powiatslubicki.pl |
Małgorzata Billicka |
Starszy specjalista ds. księgowych |
108 |
m.billicka(malpa)powiatslubicki.pl |
Katarzyna Kloc |
Podinspektor ds. |
108 |
k.kloc(malpa)powiatslubicki.pl |
Edyta Rojna |
Podinspektor ds. księgowych |
103 |
e.rojna(malpa)powiatslubicki.pl |
Urszula Pawłowicz |
Podinspektor ds. księgowych |
BOI |
u.pawlowicz(malpa)powiatslubicki.pl |
SAMODZIELNE STANOWISKO DS. BUDŻETU I SPRAWOZDAWCZOŚCI |
|||
Bogumiła Wesołowska |
Inspektor ds. budżetu |
103 |
b.wesolowska(malpa)powiatslubicki.pl |
WIELOOSOBOWE SAMODZIELNE STANOWISKO DS. WYNAGRODZEŃ |
|||
Izabela Gołębiowska |
Podinspektor ds. księgowych |
103 |
|
Anna Mucha |
Podinspektor ds. księgowych |
108 |
a.mucha(malpa)powiatslubicki.pl |
The main tasks:
1) preparation of materials for Starost, the Management Board and the Council concerning district budget and supervision of organizational units concerning budget implementation,
3) preparation of reports and information on the implementation of the budget,
4) keeping the accounts of the district budget and financial management of the District,
5) preparation of financial and accounting reporting,
6) performing the financial and accounting service of the district office as a budgetary unit, the funds from the European Union budget and other funds coming from foreign sources not subject to refund,
7) performing the financial and accounting service of the district educational institutions,
8) calculation and payment of salaries and payroll record-keeping,
9) recovery of debts for budget of the District and the State Treasury,
10) preparation and settlement of inventory.
-
Author: Super User
Wydział:
Bank:
- Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim
Oddział Słubice
ul. Krzywoustego 2, 69-100 Słubice
Numery kont bankowych Starostwa Powiatowego w Słubicach:
- 20 8369 0008 0063 7248 2000 0010
Powyższe konto dotyczy opłat:
- komunikacyjnych (m.in. opłat za dokument prawa jazdy, opłat związanych z rejestracją pojazdów),
- za udostępnienie wypisu i wyrysu z ewidencji gruntów i budynków,
- za udostępnienie materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- za dzienniki budowy,
- za wydanie kart wędkarskich,
- za najem i dzierżawę nieruchomości stanowiących mienie powiatu.
- 41 8369 0008 0063 7248 2000 0020
Powyższe konto dotyczy opłat:
- za wieczyste użytkowanie gruntów,
- za trwały zarząd,
- za przekształcenie prawa wieczystego użytkowania w prawo własności,
- za najem i dzierżawę nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa.
- 15 8369 0008 0063 7248 2000 0100
Powyższe konto dotyczy:
- wpłat wadium
-
Author: Super User
Wydział:
The Starost and Deputy receive citizens on complaints and applications on Mondays between 1pm-5pm, and if Monday is a public holiday, on the next business day between 1230pm-430pm.
-
Author: Super User
Wydział: