Menu - Powiat Słubicki

In order to personalize content, adjust and analyse ads, and provide safer experience, we use cookies. By using this website, you agree to the collection of information by us. The details can be found at: Privacy policy.
Ostrzeżenie meteorologiczne nr 143 z dnia 23.07.2024 r. godz. 11.41 – burze – 1 stopień.

Ostrzeżenie meteorologiczne nr 143 z dnia 23.07.2024 r. godz. 11.41 – burze – 1 stopień.

23.07.2024
×There is no translation available.Powiat Słubicki informuje: IMGW wydał ostrzeżenie 1…
Ostrzeżenie meteorologiczne nr 140 z dnia 21.07.2024 r. godz. 21.35 – burze – 1 stopień.

Ostrzeżenie meteorologiczne nr 140 z dnia 21.07.2024 r. godz. 21.35 – burze – 1 stopień.

21.07.2024
×There is no translation available.Powiat Słubicki informuje: IMGW wydał ostrzeżenie 1…
Ostrzeżenie meteorologiczne nr 138 z dnia 19.07.2024 r. godz. 11.33 – upał – 2 stopień.

Ostrzeżenie meteorologiczne nr 138 z dnia 19.07.2024 r. godz. 11.33 – upał – 2 stopień.

19.07.2024
×There is no translation available.Powiat Słubicki informuje: IMGW wydał ostrzeżenie 2…
Która apteka czynna w weekendowe noce?

Która apteka czynna w weekendowe noce?

19.07.2024
×There is no translation available.
To będą prawdziwe wakacje na sportowo

To będą prawdziwe wakacje na sportowo

18.07.2024
×There is no translation available.I pojechali! Młodych piłkarzy z Uczniowskiego Klubu…
Nasi policjanci mieli swoje święto

Nasi policjanci mieli swoje święto

17.07.2024
×There is no translation available.Życzę wszystkim spełnienia w realizowaniu zawodowego…
Gmina Rzepin dostanie nowoczesny pojazd dla osób z niepełnosprawnościami

Gmina Rzepin dostanie nowoczesny pojazd dla osób z niepełnosprawnościami

16.07.2024
×There is no translation available.To dzięki 144 tysiącom złotych dofinansowania,…
Ostrzeżenie meteorologiczne nr 137 z dnia 15.07.2024 r. godz. 23.50 – burze – 1 stopień

Ostrzeżenie meteorologiczne nr 137 z dnia 15.07.2024 r. godz. 23.50 – burze – 1 stopień

16.07.2024
×There is no translation available.Powiat Słubicki informuje: IMGW wydał ostrzeżenie 1…

Menu

There is no translation available.

ul. 3 Maja 34
69-220 Ośno Lubuskie
tel./fax: 95 757 60 56
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
bip: http://bip.piwslubice.e-line.pl/

Powiatowy Lekarz Weterynarii: Marzena Polnik-Pisarska

There is no translation available.

ul. Piłsudskiego 19
69-100 Słubice
tel./fax: 95 758 22 73
e-mail: sekretariat(malpa)slubice.pinb.gov.pl


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego: Łukasz Zaworski

1) Godziny otwarcia:

Od poniedziałku do piątku - od 7:30 do 15:30

2) Godziny przyjmowania interesantów:

Od poniedziałku do piątku - od 9:30 do 15:30 

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Słubicach przyjmuje interesantów, w każdą środę, w godzinach od 10:00 do 14:00

There is no translation available.

ul. Mickiewicza 6
69-100 Słubice
tel: 95 758 20 03
fax: 95 758 20 04

tel. alarmowy:
668 857 072

e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
www: www.wsse.gorzow.pl/psseslubice/

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny: Krzysztof Dobrowolski

There is no translation available.

6817ab796aul. Kazimierza Wielkiego 1
69-100 Słubice
tel.: 95 759 28 00
fax: 95 759 28 05
e-mail: kpp_slubice(malpa)go.policja.gov.pl

Komendant Powiatowy Policji: p.o. Komendanta Powiatowego Policji w Słubicach komisarz Arkadiusz Zieliński


Więcej informacji dotyczących Komendy Powiatowej Policji w Słubicach można uzyskać na stronie internetowej:
www.slubice.lubuska.policja.gov.pl

There is no translation available.

3c5cf68906ul. Konstytucji 3 Maja 79
69-100 Słubice

Powiatowe Stanowisko Kierowania
tel. 95 750 76 00
fax 95 758 09 03
email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Sekretariat
tel. 95 750 76 10
fax 95 758 76 19
email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

90c576d019Komendant Powiatowy PSP : bryg. Wojciech Śliwiński

więcej informacji na stronie internetowej: www.straz-slubice.pl

Full name

Position

Room/ Telephone number

E-mail

Anna Jodlińska

Powiatowy Rzecznik Konsumentów

301/
(95) 759 20 35

a.jodlinska(malpa)powiatslubicki.pl

The main tasks:

1) providing consumers with free advice and legal information in the field of protection of their interests,

2) submitting proposals and changes to regulations in local legislation in the field of protection of consumer interests,

3) addressing entrepreneurs on protection of the rights and interests of consumers,

4) cooperation with the appropriate local branches of the Office of Competition and Consumer organizations, Trade Inspection and consumer organizations,

5) filing complaints on behalf of consumers and joining, with their consent, proceedings already pending in cases concerning the protection of consumer interests, as well as acting as a public prosecutor.

Full name

Position

Room/ Telephone number

E-mail

Edmund Pilimon

Główny specjalista ds. kontroli

301
(95) 759 20 35

e.pilimon(malpa)powiatslubicki.pl

The main tasks:

1) carrying out the inspections in the organizational units of the district office and of district units as well as preparing documentation and follow-up recommendations

2) cooperation with external audit institutions,

3) coordinating the operation of management control and keeping records associated with it, as well as keeping records of external control, ensuring timely replies to the authorities of control and implementation of audit recommendations.

Personnel:

Full name

Position

Room/
Telephone number

E-mail

Józef Kłobuch

Inspektor ds. zarządzania kryzysowego

303 
(95) 759 20 24

j.klobuch(malpa)powiatslubicki.pl

Mikołaj Jagła

Główny specjalista ds. obronnych i obrony cywilnej

303 
(95) 759 20 24

m.jagla(malpa)powiatslubicki.pl

The main tasks:

1) coordinating projects related to the implementation of defense tasks, civil defense and crisis management in the District Office, as well as drafting regulations, guidelines and recommendations of Starost on the above,

3) planning, preparing and agreeing on material and financial projects assigned to tasks related to crisis management, civil defense and defense,

4) participation in communication training in terms of the radio networks of cooperation and management of the Lubuskie Voivode and ensuring the communication in terms of radio network management of Starost,

5) implementation of tasks of the District Crisis Management Center,

6) organizing and conducting military qualification,

7) implementing tasks of the fire protection of the district office seat building,

8) dealing with affairs related to the organization of mass events,

9) cooperation with units of the district combined administration and other units in terms of the organization of the system of the National Medical Rescue,

10) performing tasks related to the protection of personal data and classified information.

There is no translation available.

Pracownicy:

Imię i nazwisko

Stanowisko służbowe

Pokój/
nr telefonu

Adres e-mail

Agnieszka Jachimowicz

Pomoc administracyjna

109 
(95) 759 20 15

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Personnel:

Full name

Position

Room/Telephone number

E-mail

Wojciech Skwarek

Inspektor ds. administrowania nieruchomością

TTOC
(95) 758 56 20

w.skwarek(malpa)powiatslubicki.pl

Jolanta Hanuszczak

Podinspektor ds. administracyjnych

TTOC
(95) 758 56 20

j.hanuszczak(malpa)powiatslubicki.pl

The main tasks:

1) ensuring maintenance of buildings and grounds in good technical condition, as well as developing repair and investment plans and preparation of contracts,

2) drafting resolutions issued by the district in matters concerning the management of property,

3) preparation of documents necessary for releasing the property in lease, rental, lending (drafting opinions, draft lists, drafts of lease, rental and lending),

4) preparation and monitoring of the operating costs,

5) preparing the data necessary to carry out the procedures for public procurement relating to immovable property,

6) keeping records of fuel purchases, organization of work, allocation of tasks and supervision over the performance of work by employees for the real estate services, as well as keeping personnel documentation.